صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

صدراي دوم

از ونك تا طرشت

1392/5/5 18:46
نویسنده : محک
779 بازدید
اشتراک گذاری

باشگاه ونك، مهماني مامان بزرگ

بازم اين دو تا !

باشگاه ونك

باشگاه ونك

باشگاه ونك و آن دو نفر

ول كن هم نيستند

صدرا كرمي

صدرا بر بلندهي هاي جولان

صدرا كرمي

الله اكبر تكبيره الاحرام

الله اكبر (نگاه نكن بچه !!)

صدرا كرمي

الله كبر بخوابيد

صدرا كرمي

راحت باش

آقا پلنگ

آقا پلنگ سوار ماشين

هستي ديگه راه فتاد

چهار نوه مامان فاطي / افطار عمو محسن

شروع نقاشي با مداد رنگي

مهماني افطار هم مدرسه اي هاي بابا حسن

دوست صدرا در افطار دوره يازده مفيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محمدحسين***قهرمان كوچك***
5 مرداد 92 18:51
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم.... هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستم
صدرای سوم
11 فروردین 93 20:13
با تشکر از مطالب مفید سایت که ما را با چس بچه آشنا میکند اگه ممکنه از ریدن این بچه هم عکس بگذارید. از وقتی که با این وبلاگ اشنا شدم ـبه هیچ کاری نمیرسم ـ با تشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به صدراي دوم می باشد